Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 16:21:39 +0200

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/08576 aadressile Harju maakond, Saku vald, Üksnurme küla, Võidutalu 
(null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 1.5. Kinnistu loodeosa jääb riigitee, 11345 
Rahula-Saku tee (katastritunnus 71801:003:1098), kaitsevööndisse (30 m 
äärmise sõiduraja välimisest servast) ja edelaosa läbib kõrgepingeliini, 
Kiisa-Topi kaitsevööndiga 25 + 25 m liini teljest).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27183868>  (menetlus nr: 
460201), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 02.12.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister